Akhirnya, jumpa juga Kambing Panggang dijual di pasar Ramadan! by shahrul hairy

As salam readers!

Waktu-waktu cam ni memang selalunya aku aktif. Ceh! 3 pagi je aktif la? hahha~ lepas siap setelkan blogshop aku, banyak aku mintak komen dari kawan-kawan rapat pasal blogshop aku tu. Sebelum aku open the kedai to public, mintak sket pendapat kawan rapat. Memang banyak kena pertimbangan komen dan pandangan dorang =D THANKS ya!

Pasar ramadan hari ni aku ke Taman Andalas, sekitar rumah aku je. Sesak gila nak ke pasar kat sini. Maklum lah hari cuti. Hari tu aku datang masa waktu bekerja. Sikit lah orang kan.

Aku ada buat entry pasal kambing panggang. Memang teringin gila nak makan kambing masa tu. Tak sangka pulak kat Andalas ada peniaga yang jual kambing panggang kan. Harga boleh tahan la, RM10 hengget.


sempat snap 2 keping jek.. hhooho~

Masa aku sampai kat gerai ni, memang sambutan menggalakkan lah. Kena tunggu jap. Ada pakcik tu beli 5 palestrin, mean RM50 lah. huhu~ kambing sungguh! =p


Isi kambing dia lembut dan tak kering sangat...

No wonder lah pakcik tu beli banyak kan? HAHA! Lengkali boleh beli lagi, banyak-banyak makan kambing kang, badan bau kambing pulak! LOL~ (gurau jek!).

Sahur now, selamat berpuasa k? =)


Yours
SH

Share this:

2 comments:

Anonymous said...

aduh nampak sedap je, pi tk leh mkn kambing nanti pening ^^' kambing tergolek sampai tergolek saya tengok hehehe

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Diya:

bukan nampak je sedap, masok dalammulot mmg seeeedddap gile! heheheh~
Klw x leh makan, jgn makan k? memudaratkan.. hehe belanja i x pe.. LOL~